Tuesday, July 18, 2006

مادر اي همه زندگي من روزت مبارک!

سلام و هزاران درود بر شما.
روز ولادت دخت پيامبر اسلام (ص) آمد و گذشت ، روزي که بزرگ ترين زن دنيا متولّد شد گذشت ، روزي که در آن روز دشمنان پيامبر اسلام نا اميد شدند گذشت ، روز مادر گذشت!مادر اي همه زندگي من روزت را تبريک مي گويم و اميدوارم که ديگران نيز اين روز را به مادرانشان تبريک بگويند.
اي مادر اي همه زندگي من روزت مبارک روزي فرخنده که يکي از بزرگ ترين زنان دنيا در آن روز متولّد شد.مادر اي همه زندگي من اي کسي که 9 ماه وزن مرا در خود تحمّل کردي اي کسي که در بچّگي به من رسيدگي مي کردي و هر چه مي شود هنوز هم به ياد من هستي.
اي مادر اي همه زندگي من اي کسي که من همواره به يادت بودم اي کسي که اگر چند دقيقه حتّي به خانه دير تر مي آمدم ناراحت مي شدي. روزت مبارک.
مي دانم که من توانايي جبران زحماتت را ندارم ولي بدان که همواره
دوستت دارم.مادر هديه الهي ست. مادر فداکار ترين عضو زندگي ست ، مادر عشق به زندگي ست ، مادر فرشته اي از آسمان است. اي مادر اي فداکار اي عشق زندگي من اي فرشته روزت مبارک.بياييد همه با هم در اين روز خوب ، به مادرمان تبريک بگوييم هر چند بدون کادو يا حتّي يک شاخه گل. بدون هيچ چيز فقط برويم و به مادر بگوييم روزت مبارک اي مادر من. بدانيم که تبريک روز مادر براي مادر بسيار مسرت بخش است چرا که خواهد فهميد ما به ياد او هستيم.
مي نويسم اين مطلب را براي شما که بدانيد مادر همه زندگي شماست، بايد بدانيد که مادر زندگي بخش شماست. پس بياييد يک بار ديگر روز مادر را به مادرمان تبريک بگوييم.
مادر روزت مبارک
موفق و پاينده باشيد.
 Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

yani ye bar tabrik goftan kafi nist:D