Monday, July 10, 2006

ـ روز پايان پر حادثه جام جهاني آلمان. (کاريکاتور برداشته شده از سايت گل آقا) ـ

سلام
جام جهاني 2006 هم با قهرماني ايتاليا براي چهارمين دوره تمام شد. ايتاليايي ها در اين سري از بازي ها 11 گل به وسيله 10 بازيکن خود به ثمر رساندند و رتبه دوم را در اين مورد کسب کردند. فرانسه در جام جهاني 1982 با به ثمر رساندن 16 گل به کمک 10 بازيکن خود هنوز هم رکورد دار است.
بازي روز فينال بازيي پر حادثه بود. ثانيه 30 بازي تيري هانري مصدوم شد و دقيقه 7 پنالتيي به سود فرانسوي ها گرفته شد ولي فرانسه در ضربات پنالتي بازي را واگذار کردند. فرانسوي ها در اين بازي بسيار خوش درخشيدند با حملاتي پي در پي و فراوان امّا ايتالياي مرموز اين سد را شکست. لازم به ذکر مي دانم که بگويم فرانسه در يورو 2005 ايتاليا را با نتيجه 2-1 مغلوب کرد.
روز فينال اين ديدار روز خداحافظي بسياري از بزگان فوتبال بود و اين جام مي تواند جام خداحافظي نام گيرد.
روز قبل از پايان اين بازي ها اليور کان ، لوييس فيگو و ... از دنياي فوتبال در تيم ملّي بيرون رفتند و روز فينال زين الدّين زيدان ، ليليام تورام ، فابين بارتز ، ويري و ... نيز از تيم ملّي خدا حافظي کردند و زين الدّين زيدان از دنياي ئسيع فوتبال خداحافظي کرد.
بازيکن بزرگ الجزايري که در تيم ملّي فرانسه بازي مي کرد تا يک قدمي بهترين بازيکن پيش رفت که طيّ حادثه اي از بازي اخراج شد چرا که بازیکن ایتالیایی با بی شرمی هر چه تمام تر به زین الدّین زیدان گفت تروریسم ولی با این وجود این هافبک به عنوان بهترین بازیکن جام دست یافت.
بزرگان فوتبال بسياري کناره گيري کردند که ذکر نام آنها از حوصله من و شما خارج است.
موفق و پاينده باشيد.
Posted by Picasa

No comments: