Saturday, July 08, 2006

پاسخ به نظر آقاي بابک

سلام
بسيار مسرور و شادمان ام که خواننده هاي اين وبلاگ از من انتقاد مي کنند و اين باعث مي شود که اين وبلاگ از ايني که هست بهتر و پر بار تر شود.
آقاي بابک در بخش نظرات گفته بود که زندگي دانشمندان را ناقص نوشته ام.
من قبل از شروع به کار در اين وبلاگ دو وبلاگ ديگر داشتم که هر دو به نام مجله جهان اند و اکنون نيز به فعاليّت در آنها ادامه مي دهم. براي ديدن زندگي نامه دانشمندان بايد به وبلاگ مجله جهان2 برويد.
هم اکنون وبلاگ فوق به روز شده است و شما مي توانيد اطّلاعات جامعي در زمينه طرز زندگي گاليله او گاليله بدست آوريد.
لازم به ذکر ميدانم که اين مطلب را اعلا کنم که مطالبي که من در وبلاگ هايم مي گذارم به طور کامل متعلّق به خود من است و از هيچ وبلاگ يا وبسايتي بدون ذکر منبع مطلب بر نمي دارم.
در وبلاگ مجله جهان 2 اگر بر روي سر فصل مطالب کليک کنيد مي توانيد زندگي نامه مشروح تري را در يکي از منابع بزرگ دنيا مانند آمازون يا ويکي پديا مشاهده کنيد.
موفق و پاينده باشيد.
 Posted by Picasa

No comments: