Monday, June 12, 2006

ايران ايران تيم محبوب ماست!

سلام
این بار مجبور شدم زیر حرفم بزنم آخه باخت ایران در برابر مکزیک باعث از بین رفتن روحیه میان ما و نیز باعث شده که نسبت به بچّه ها احساس نفرت کنیم.حال من می خواهم به یاری واژه ها به شما تفهیم کنم که ایرانیان از هر شکست نتیجه ای می گیرند. به طور مثال شکست های رازی بود که او را به نتیجه رسانید.
من در زمینه فوتبال ت خصص چندانی ندارم بنابراین تحلیل بازی ایران و مکزیک را به خبرگان فوتبال می سپارم.
حال بیایید با یکدیگر چند لحظه ای به فکر فرو رویم. آیا باید برای یک اشتباه کوچک که از دروازه بان تیم ما دیده شد باید از وی متنفر شویم در حالی که می دانیم وی در بهترین شرایط ، بهترین بازی ها را ارایه داده؟
آیا باید از سر مربی تیم فوتبال که مانند رهبری دانا ست متنفّر شویم چون سعی در حفظ نتیجه کرد؟ بیایید اندکی بیاندیشیم و خود را به جای بازیکنان ایرانی بگذاریم. آیا می توانستیم به سادگی بازی در برابر مکزیک را ببریم؟
در حالی که اکثریت از تیم مکزیک حمایت می کردند در نیمه اوّل تیم ما بسیار عالی بازی کرد ولی به دلیل اشتباهاتی کوچک بازی برده را در نیمه دوم واگذار کرد.
.ایران ایران ایران تیم ، کشور و محلّ زندگی محبوب ماست. پس بیایید از ایران تا به ابد در هر وضعی حمایت کنیم. این بود آن مطلبی که می خواستم بنویسم و حرف خود را زیر پا گذاشتم.
خودتان نتیجه گیری کنید! ایران دو بازی دیگر دارد اگر بتواند هر دو بازی را ببرد بدون شک صعود خواهد کرد بیایید هم چنان از ایرانی ها حمایت کنیم.
شب و روز شما خوش
 Posted by Picasa

No comments: